Rabu, Jun 06, 2012

050605

Assalamualaikum :)


      Hari ini genap 7 tahun Allah ambil Abah. Almost half of my life jugak without Abah on my side. Banyak scene kejayaan aku tanpa Abah as any watak in it. Lagi banyak scene gagal aku tanpa Abah. Dan banyak lagi scene mendatang yang Abah tak akan ada, in this world of course. 

      Scene aku graduate. Scene dapat first job. Scene dapat first income. Scene further study kat Rusia / Germany / South Korea / UPNM (cita-cita nak bawak jet pejuang - orang gayat pun boleh an?) haha.. My wedding scene kalau panjang umur. Hopefully Along boleh nikahkan aku on that day. Dia yang salam ngan bakal aku. No other person. Woahh see how kritis I punya pemikiran.. Fikir jauh kedepan. Memang jauh lagi ni  =.="

      Still, alhamdulillah Mak masih kat sebelah aku. Support aku untuk semua yang aku buat. Marah untuk semua perangai teruk aku. Doa yang tak putus-putus untuk aku. Terima kasih Mak! Mak, adik sayang Mak tau! Mak sayang adik tak? :D


Al-fatihah to both of my beloved parents, Along, Kak and Zarif :') 
Ya Allah, kurniakan kami hidayah-Mu..



:) Zarif dah makin berfikir! hahaha

Mama zarif: "Adik.."
Zarif bucuk: (slang Kedah) 
                   "Adik mana? Adik ni eh? Ke adik acu?"



Acu, that's me :D



4 ulasan:

'aTiQaH berkata...

be strong my dear.. you're the Best.. Allah always with us =D sarang unnie~~ d=x

xxxxh berkata...

hehehehe uccu ! *mulut macam zarip*

ZuLkIFli berkata...

D0akan ayah slalu ye..lagi2 ank s0lehah... =)

SiTi RasHidAh berkata...

InsyaAllah , kita semua akn sme2 b'jye dunia akhirat. .
manusia itu akn t'putus hbgn dgn dunia apabila dia meninggal dunia kecuali dgn 3 bekalan..antara slh 1 tu doa ank2 yg soleh..
jd jgn lupa doakn utk abah slalu ye. . ;)