Rabu, April 20, 2011

untuk kamu yang saya sayang ~

ya, untuk kamu, kamu dan kamu..
membayangkan kamu, kamu dan kamu waktu tulis ni.
harapnya kamu, kamu dan kamu tahu ini untuk kamu, kamu dan kamu.. banyaknye "kamu" =P

i'm no good with words, walaupun banyak cakap.
i'm no good in showing affection, walaupun banyak aksi.
banyak hurting, rather than pleasing.
banyak lagi yang tak terluah, tapi takut menambah sakit.

gembira kalau tengok kalian gembira (sebab tu guna kamu, kamu dan kamu tu, kalian macam... lain lol)
sakit kalau tengok kalian sakit
but most of the time, i'm the one yang sakitkan hati korang huuu~

kalau nak mengadu, telinga saya untuk kamu
kalau nak nangis, bahu saya untuk kamu
kalau nak bangun, tangan saya untuk kamu (hatta naik lif pun hehe)
kalau nak usha, mata saya untuk kamu.. err??
kalau nak gemok, lemak saya untuk kamu.. =) nak main lemak pun boleh! haha apekah?

jalani hidup seadanya, jangan terlalu gembira, jangan terlalu kecewa..
sedih ya, putus asa jangan.
university of life..
this is where Allah uji dengan kesenangan and musibah, so in the future kita graduate dengan first class degree.. =)

...
banyak buat salah kat orang..
maaf korang, maaf yang amat..
i've been a problem to you guys..
i'm improving myself..
am not perfect..
do help me..
do support me..
tell me what to do..
tell me what i shouldn't..
i need you guys, who else..
take my hand, walk with me..
don't leave me behind.. gajima.. jugule??

sedang mencuba untuk lebih mendengar, daripada berkata-kata
dua telinga dan satu mulut..kerana itu Allah cipta sedemikian

allahua'lam

Tiada ulasan: