Sabtu, November 14, 2009

it's nothing...

Salam'alaik..

it's nothing..
seriously it's nothing..
but somehow..
..
..
it's nothing..


am I still me??
masih kuat ke aku??
adakah aku setabah dulu??
"Tabahnya Sya,xnampak pn Sya nangis. Kalau kite,xtaula"
kata seorg sahabat.
waktu abah pergi menemui pnciptanya..
hati aku remuk..
keluarga kecilku bertambah kecil..
tapi aku tahu,semua y Allah da tentukan itu
adalah y terbaik untuk kami..

tp sekarang..
aku takut..
it's nothing act..
aku je y lebih2..

takut..
kalau aku xdapat buat y terbaik dalam pelajaran..
takut..
mak akan terluka..
takut..
kalu aku g kolej,mak tinggal sorg..
camane kalu mak demam?
sape y nak tengok2kan mak?
mak makan ke x?
kalau ada perkara y berlaku kat mak,
apa jadi ngan aku?
arghh,airmata sibuk plak nk turun..

astaghfirullah al'azim
astaghfirullah al'azim
astaghfirullah al'azim
Aisyah.. Aisyah..
Allah kan ada..
kenapa nk takut..
Allah Maha Besar..
takdir dan urusan kite semuany kat tangan Dia..
dah2..
usaha and tawakkal je..
buat y terbaik,so no other regrets..
xyah naik time machine,nk btulkn apa y xsmpurna..


Fainnama'al 'usri yusraa
Innama'al 'usri yusraa
Faizaafaragtafannsob,wailaarabbikafargab

sahabat said:
"Allah neva said dat the way would b easy,
but He did promise dat He would be there
as long as u want Him to"


sometimes rase macam xnak buat ape2,
just sit n look around..
nak senang je..
but then i'll be fragile..
xde asakkn nor ujian nk jadikan aku kuat..

Ya Allah,ampunilah hambaMu ini Ya Allah..
Ya Allah,aku perlukanMu Ya Allah..
aku lemah Ya Allah..
aku jahil Ya Allah..
Bantu aku Ya Allah..
Bantu aku..




emm..
told ya..
it's nothing..
femly is my priority~

4 ulasan:

miZz AisYah berkata...

kalo mengalirkan air mata boleh melegakan hati, nangis la.. jgn jd hipokrit sya... btw, sya skarang dah mulai kuat! sya percaya u can do it!!!! (^_^)

fathinqila berkata...

siti aisyah bt ishak..
nama yg sgt indah..
nama isteri nabi..

smoge aisyah brade dlm rahmat Allah..
dkurniakn kekuatan, ketabahan..
n d most important thing is..
aisyah jd secantik (cantik in its vast meaning), sebijak aisyah b t abu bakar..

p/s aten xlpe doakn aisyah..wlaupun aten taw doa aten byk hijab'y..tp aten sayang aisyah..sayang sgt2..

khaliesahkamal berkata...

ish..nih bkn 'nothing' nih aisyah..

nora berkata...

aisyah..
byk kan bersabar..
mybe kte paham ape sya rse..
berjauhan dgn mak..
hmm..
rajin2 la tanye khabar mak selalu..
doakan mak selamat..
mak pun msti xnk kte sedih2 kan kt cni..

jangan lupe kebergantungan dgn Allah...~